Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Θ.ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΕ "Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ"

Απαντηση σε οσα ελεχθησαν στον αποηχο της προσληωης του στο 'Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ" δινει με επιστολη του στα τοπικα ΜΜΕ ο (πρωην) δ.σ Θεμελης Χατζηδακης ,δημοσιοποιωντας παραλληλα  τις συνθηκες κατω υπο τις οποιες  στις οδηγηθηκε σε αυτην την προσληψη.
Επισης , ο κ.Χατζηδακης απανταει μεσω της επιστολης του τοσο στον επικεφαλης της μειζων μειοψηφιας  ΓιαννηΜαστροκουκο,οσο και στον πρωην νομικο συμβουλο της ΑΝΕΚ (επι διοικησης Λελεκη) κ.Δημητρη Καρδουλια.
Παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή του Θέμελη Χατζηδάκη:
ΘΕΜΕΛΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ
Πρώην Δημοτικός Σύμβουλος 
Κάλυμνος, 14 Οκτωβρίου 2013
Πέρασαν σχεδόν 33 μήνες από τότε που οι συμπατριώτες μας με τίμησαν με την ψήφο τους και με εξέλεξαν δημοτικό σύμβουλο. Όλο αυτό το διάστημα αθόρυβα και μέσα από τη δημοτική μου ομάδα προσπαθούσα μέσα από τις δυνάμεις μου μαζί με τους άλλους συναδέλφους μου να προσφέρω στο νησί μας και να βοηθήσω στην επίλυση των προβλημάτων.
Δυστυχώς η οικονομική κρίση που έπληξε την πατρίδα μας, οδήγησε το επάγγελμα του οικοδόμου, που όλα αυτά τα χρόνια ασκούσα, σε μεγάλη ανεργία. Όλο αυτό το διάστημα με κανένα κουτσοδούλι, προσπαθούσα να κάνω κάποιο μεροκάματο για να τα βγάλω πέρα.
Τελικά κατάφερα να εργαστώ για 5 μήνες στο πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας. Ήμουν ένας από τους 60 συμπολίτες μας, που με διαφανείς διαδικασίες από τον ΟΑΕΔ και χωρίς καμία παρέμβαση του Δήμου μας, δουλέψαμε στο πρόγραμμα για 5 μήνες με μισθό 600 ευρώ περίπου τον μήνα. Για αυτή την συμμετοχή μου στο πρόγραμμα δυστυχώς βρέθηκαν συνάδελφοι μου δημοτικοί σύμβουλοι, να το σχολιάσουν, λέγοντας ότι η πρόσληψη μου έγινε με μέσο, επειδή ήμουν δημοτικός σύμβουλος.
Τότε δεν τους απάντησα.
Εδώ και αρκετό καιρό βρίσκομαι σε ανεργία και έχω οδηγηθεί σε τραγική κατάσταση, αφού δεν μπορώ να ανταποκριθώ στα στοιχειώδη έξοδα της οικογένειας μου.
Την τραγική μου αυτή κατάσταση ανέφερα στο Δήμαρχο μας, ζητώντας του να με βοηθήσει μέσα από τις δυνατότητες του, να βρω μια δουλειά , όποια κι αν είναι αυτή. Ο Δήμαρχος ξέροντας την τραγική οικονομική μου κατάσταση και τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπιζα, ως οικογενειάρχης, μου είπε ότι το μόνο που μπορούσε να κάνει, ήταν να εισηγηθεί στο ΔΣ της ΑΝΕΚ να δουλέψω στο «Ν. Κάλυμνος».
Δεν είχα άλλη επιλογή. Το δέχτηκα και μετά από 25 χρόνια αναγκάστηκα έστω και προσωρινά ,να εγκαταλείψω το επάγγελμα του οικοδόμου και να μπαρκάρω για να μπορέσω να προσφέρω στην οικογένεια μου τα απαραίτητα.
Μάλιστα, πριν μπαρκάρω υπέβαλα στο Δήμαρχο την Παραίτηση μου από δημοτικός σύμβουλος, αν και εκείνος προσπάθησε να με πείσει ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Το έκανα όμως γιατί δεν ήθελα να βρεθούν συνάδελφοι για να με κατηγορήσουν.
Δυστυχώς όμως, πληροφορήθηκα ότι ο συγχωριανός μου Γιάννης Μαστροκούκος έβγαλε και δελτίο τύπου «στολίζοντάς με» ανάλογα και λέγοντας μάλιστα μεταξύ άλλων και τα παρακάτω που προσβάλλουν και μένα και την οικογένεια μου και τα παιδιά μου:
« Ως Περιτύλιγμα της πράξης, μπορεί να μας πλασαριστεί καμιά παραίτηση, που εκτός των άλλων θα προσδώσει ηρωική χροιά στη πράξη, ίσως δε προκαλέσει και φιλολαϊκά αισθήματα. Άριστο αναπτυξιακό έργο της δημοτικής αρχής. Και κρυφά μονολογούν οι βολεμένοι… « εις υγεία στα κορόιδα»! Ψηφίζετε εσείς να βολευόμαστε εμείς ! Α! ρε κυρίαρχε Λαέ!!!.»

Στο συγχωριανό μου λοιπόν Γιάννη Μαστροκούκο, ήθελα να του πω, για να τα ακούσουν όλοι οι Καλύμνιοι και ιδιαίτερα οι Χωριανοί τα παρακάτω:
«Γιάννη μου, εγώ στα δημοτικά μπήκα όχι για να γίνω επαγγελματίας πολιτικός, ούτε για να εισπράττω διπλομισθίες όπως εσύ .
Δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ απ’ αυτή την ενασχόληση μου, ενώ εσύ ως Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, εισέπραξες κοντά στα 200.000 ευρώ.
Εγώ στο καράβι καθαρίζω τουαλέτες για να ζήσω την οικογένειά μου.
Σε προκαλώ όμως, μιας και εγώ θα ζημιώσω την εταιρεία όπως λέτε να μου δώσεις το ένα δέκατο από τα περίπου 200.000 ευρώ που πήρες από τη Δ.Ε.Υ.Α.Κ. , δηλαδή να μου δώσεις κοντά στα 20.000 ευρώ και εγώ αμέσως θα υποβάλω την παραίτησή μου και θα φύγω από τη διευθυντική θέση να καθαρίζω τουαλέτες στο Κάλυμνος.
Τελικά Γιάννη, μιας και είμαστε και οι δυο Χωριανοί και γνωριζόμαστε πολύ καλά σε ρωτώ στα ίσια, ποιος από τους δύο βολεύτηκε από την πολιτική. Εσύ ή εγώ; Οι Χωριανοί ξέρουν ότι εσύ βολεύτηκες και όχι εγώ.

Και επειδή σας κούρασα θα κλείσω απαντώντας και στο δικηγόρο κ. Δημήτρη Καρδούλια. που αναφέρθηκε στο όνομα μου από την τηλεόραση.
Κύριε Καρδούλια, μιας και σας είμαι συμπαθής όπως είπατε θέλω να ξέρετε ότι και εσείς μου είστε συμπαθής, αλλά να είστε σίγουρος ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα είμαι εγώ που θα προκαλέσω οικονομική ζημιά στην ΑΝΕΚ που είστε μέτοχος.
Βέβαια εσείς με το δίκιο σας φωνάζετε, αφού θα πρέπει να υπερασπιστείτε αυτούς που ήταν στο ΔΣ της Εταιρείας όταν εσείς ήσασταν αμειβόμενος δικηγόρος της.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή που κάνατε να με ακούσατε έστω και με αυτόν τον τρόπο.
Θέμελης Χατζηδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου