Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Αποκατάσταση της αλήθειας-δημόσια συγνώμη

Υπαρχουν καποιες στιγμες που κατα την δειαρκεια του δημοσιου διαλογου,  και  κυριως σε επιπεδο διαδικτυου, λιγο η υπερβολη, λιγο η ενταση της οποιας λεκτικης αντιπαραθεσης,  δημιουργει διαφορων ειδων παρεξηγησεις σε σημειο μαλιστα που το 'ανακατεμα' τριτων προσωπων εχει ως αποτελεσμα εκτος την λανθασμενη εξαγωγη συμπερασματων,την δημιουργια δυσφημιστικων  προσωπικων αναφορων κ.α.
Σε τετοιου ειδους περιπτωσεις ακομα  και οταν  δεν υπαρχουν ιχνη προθεσης , η δημοσια συγνωμη επιβαλεται θα λεγαμε,και δεν ειναι κακο να ζηταει κανεις συγνωμη οταν ενας συνδημοτης μας αισθανεται προσβεβλημενος, απο μια λοχου χαρην λανθασμενη εκτιμηση-αναφορα .
 Πιο συγκεκριμενα ο συμπατριωτης μας και δικηγορος στο επαγγελμα κ. Δημητρης Καρδουλιας, αισθανομενος οτι μεσα απο μια αντιπαραθεση με τον γιο του δ.σ.Μιχαλη Λελεκη, Σακελλαριο Λελεκη , αισθανθηκε  ιδιαιτερα προσβεβλημενος μας απεστειλε την παρακατω επιστολη με τιτλο  
"Αποκατάσταση της αλήθειας-δημόσια συγνώμη σας'
"κ. Μακαρούνα, 
Ως γνωστόν, είστε ο υπεύθυνος διαχειριστής της ηλεκτρονικής σελίδας (blog) και του προφίλ του facebook «ΠΑΛΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ». Πριν από λίγες ημέρες, ενημερώθηκα από τον κ. Σακελλάριο Λελέκη, ότι με συκοφαντείτε, δημοσίως, αναφέροντας, μέσω facebook, ότι δήθεν εγώ γράφω σε διάλογο (μέσω facebook), που είχατε μεταξύ σας. Με λίγα λόγια, αναφέρετε, ότι τάχα εγώ, διά του προφίλ του κ. Λελέκη Σάκη, έγραφα τις απαντήσεις στα ερωτήματά σας, αλλά και σας έθετα, αντίστοιχα, ερωτήματα. Μάλιστα έμαθα, ότι και κατά το παρελθόν έχετε αφήσει αντίστοιχα υπονοούμενα για μένα, τα οποία δεν ήξερα. Και ο λόγος που δεν τα ήξερα είναι ότι δεν ασχολούμαι με το facebook, δεν έχω συνειδητά προφίλ κλπ. Πρόσφατα έμαθα για τις συκοφαντίες σας σε βάρος μου, με αφορμή τον διάλογο που είχατε με τον κ. Λελέκη Σάκη. Γράφετε λοιπόν στον διάλογο αυτό, απευθυνόμενος στον κ. Λελέκη, λέγοντας όμως για μένα (με φωτογραφίζετε απόλυτα) τα εξής: «… ΩΡΑΙΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΕ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ …». Σας απάντησε αμέσως ο κ. Λελέκης, λέγοντάς σας: «ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΠΑΛΜΕ! ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΟ! …». Απαντάτε αμέσως: «ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΗΜΗΤΡΙΕ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ. Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ… ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ Ή ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΛΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ … ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ; …. και δεν πρόκειται να σε ακολουθήσω Τζίμυ…». Σας απαντά ο κ. Λελέκης: «… ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΚΗΣ ΛΕΛΕΚΗΣ!...». Επανέρχεστε, συνεχίζοντας τα ψέματα και τις συκοφαντίες στο πρόσωπό μου, λέγοντας (κάνω πιστή αντιγραφή, χωρίς τόνους κλπ): «… Αλλα, επαναναλαμβανω, στο διαδίκτυο δεν είναι “δικό” μας καναλι να τα λεμε όπως θελουμε ... Μην εκνευριζεσαι δημητριε, όλα θα ερθουν στην ωρα τους. Αλλο Σακης κι άλλο Δημητρακης … ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ……..». Με βάση τα παραπάνω συκοφαντικά για το πρόσωπό μου, ομολογείτε ότι αναφέρεστε σε πρόσωπο άλλο από αυτό του κ. Λελέκη, ενώ κάνετε λόγο για «νομικός, δικαστήρια, στημένες τηλεοπτικές εμφανίσεις κλπ», δηλ. αναφέρεστε σε μένα (εξάλλου, δεν υπάρχει άλλο νομικός Δημήτρης Κ στην Κάλυμνο, που να είναι φίλος με τον κ. Λελέκη Σάκη). Δεν αφήνετε την παραμικρή αμφιβολία ότι μιλάτε για μένα. Σας γνωρίζω επίσης, ότι αρκετοί συμπατριώτες μας, εκτός του κ. Λελέκη, με ενημέρωσαν για τα παραπάνω και μου έλεγαν όλοι τους, ότι κατάλαβαν και είναι σίγουροι ότι αναφέρεστε σε μένα, ενώ όλοι (όσοι ασχολούνται με το facebook) μου είπαν ότι εσείς είστε ο υπεύθυνος του Παλμού της Καλύμνου … κ. Μακαρούνα, Αν μέχρι την Τετάρτη 2-10-2013 δεν ανακαλέσετε εγγράφως τα παραπάνω, καθώς και όσα άλλα έχετε γράψει στο παρελθόν (φωτογραφίζοντάς με) για το πρόσωπό μου και αν δεν μου ζητήσετε (ως την 2α-10-2013), εγγράφως (μέσω διαδικτύου, blog και facebook) συγνώμη, θα προβώ άμεσα στα νόμιμα δικαιώματά μου, καταθέτοντας αγωγή αποζημίωσης και μήνυση εναντίον σας, λόγω των συκοφαντιών που λέτε εναντίον μου, παρουσιάζοντάς με, τάχα, ως τον συντάκτη των συγκεκριμένων και όχι μόνο, κειμένων, του κ. Λελέκη Σάκη. Σας υπενθυμίζω απλώς, ότι καμία σχέση δεν έχω με το facebook, ούτε το διαδίκτυο, το οποίο (διαδίκτυο) χρησιμοποιώ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΩΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ (αναζήτηση νομικών πληροφοριών)… Επίσης, σας γνωρίζω, ότι μάρτυρά μου θα επικαλεστώ, ανάμεσα σε άλλους, και τον κ. Αθανασίου Θανάση (το αποδέχθηκε ήδη), ο οποίος, μεταξύ άλλων, μου είπε ότι εσείς είστε υπεύθυνος για τον Παλμό της Καλύμνου στο facebook, ενώ αυτός μου έδωσε το email, στο οποίο στέλνω την παρούσα μου.
 Εν αναμονή ενεργειών σας"
 Δημήτρης Καρδούλιας ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Απαντηση
κ.Καρδουλια επειδη πραγματικα διακρινω οτι στα οσα αναφερεστε κυριολεκτικα ενοχληστε ,και οτι δεν προκειται περι αποπειρα λογοκρισιας , υπο τον φοβο της μηνυσεως, παρα το 10ετες της προσωπικης μας γνωριμιας, θεωρειστε απολυτα αποδεκτη την συγνωμη εκ μερους  μου , αλλα και το γεγονος οτι δεν υπηρχε ιχνος κανενος ειδους προθεσης
 Ισως η υπερβολικη εκφορα του λογου να αποτελει γεννησιουργο αιτια δημιουργιας αυτης της παρεξηγησεως,δεν  ηταν στις προθεσεις μου.
 Νικολας Μακαρουνας
Διαχειριστης του " Παλμου της Καλυμνου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου